گیفت کارت گوگل پلی، آیتونز،فری فایر و هر نوع سکه و اضافات و امکانات بازی های موبایلی، یوسی پابجی کش را چگونه و از کجا با اطمینان تهیه کنیم ! گیفت مکس فروشگاه تخصصی خرید گیفت کارت قانونی ، تضمین کمترین نرخ خرید دربین تمامی سایتهای منتخب فروش شعارما نیست ، ضمانت ما هست !
کد خبر: ۱۳۸۰۱۶۰

همانطور که مطلع هستید در کشور عزیزمان ایران، به دلیل تحریم هایی که از طرف کمپانی گوگل و اپل وجود دارد خرید گیفت کارت گوگل پلی یا  خرید گیفت کارت آیتونز ، خرید گیفت کارت پلی اسیتشن  برای کاربران Android و iOS و کاربران آنلاین کنسول بازی  که از دستگاه های اندرویدی و اپل استفاده می‌کنند تقریبا امریست غیر ممکن. بلاک شدن حساب کاربری Google Wallet یا غیر فعال شدن اکانت iCloud از مشکلاتی است که کاربرانی که بصورت مستقیم اقدام به خرید گیفت کارت می‌کنند با آن مواجه هستند. اما آیا در این شرایط راهی برای خرید ارزان و بی دردسر گیفت کارت وجود دارد ؟

 

پاسخ پرسش بالا مثبت است، محدودیت های خرید گیفت کارت در ایران باعث شده تا فروشگاه هایی برای رفع این مشکل در کشورمان ایجاد شوند تا کاربران بتوانند به راحتی اقدام به خرید انواع گیفت کارت کنند

خبر خوب این است که، فروشگاه های معدودی در کشور برای خرید گیفت کارت وجود دارند که می توان با خیال آسوده از آنها اقدام به تهیه گیفت کارت نمود. یکی از با سابقه ترین و معتبرترین این فروشگاه ها، گیفت مکس نام دارد ، گیفت مکس این تضمین را به همه خریدارن میدهد که،  کمترین نرخ خرید گیفت کارت 100% قانونی تحویل آنی| خرید گیفت کارت ارزان را در بین تمامی سایتهای فروش گیفت کارت قانونی را بدون واسطه و مستقیم به شما کاربران  ارائه دهد .

با توجه به اینکه گیفت کارت های موجود در این فروشگاه بصورت مستقیم از نمایندگان رسمی طرف قرارداد با کمپانی اپل و گوگل ، سونی  ، مایکروسافت ، نینتندو ، استیم ،و ...  تهیه و خریداری میشوند دارای قیمت بسیار ارزان و مناسب هستند. البته لازم است بدانید همیشه ازران بودن به معنی معتبر بودن یک فروشگاه نیست و برای اطمینان از اعتبار یک فروشگاه آنلاین باید چندین مورد را بررسی کنید:

  1. فروشگاه مورد نظر دارای نماد اعتماد الکترونیک باشد

  2. فروشگاه داری پروتکل امنیتی ssl میباشد که امنیت خریدهای شما رو تضمین میکند .

  3. فروشگاه مورد نظر دارای یک شماره ثابت- همراه و معتبر جهت پاسخگویی و پشتیبانی به سوالات خریداران باشد و همچنین پشتیبانی بدون وقفه بصورت [7/24]

  4. نکته دیگر اینکه در گیفت مکس دات آر بلافاصله پس از ثبت نام و خرید یک پنل کاربری در اختیار کاربران قرار می گیرد که در آن می توانند گزارش ، تعداد و کدهای گیفت کارت خریداری شده را مشاهده نمایند.

  5. همچنین چت آنلاین سایت و تیم آنلاین پشتیبانی گیفت مکس از طریق تلگرام  ، واتساپ به صورت تخصصی آماده پاسخگویی به سوالات کاربران ، همچنین آموزش نحوه استفاده از گیفت کارت و رفع مشکلات احتمالی همراه شما هستند.

قیمت ارزان گیفت کارت ها و پشتیبانی عالی از دیگر امکاناتی است که در زمینه فروش Gift Card در سایت گیفت مکس به کاربران عرضه میشود و همچنین مطالعه مقالاتی همچون نحوه خرید گیفت کارت, دریافت گیفت کارت رایگان,  و بسیاری مقاله جذاب دیگر در بلاگ گیفت مکس امکانپذیر است.

 

همه چیز در مورد الماس ، جم . گیفت کارت جم فری فایر 

گیم پلی و داستان بازی فری فایر

بازی زمانی شروع می شود که تصمیم بگیرید جایی که می خواهید رها کنید. پس از آن، باید وسایلی را که جمع آوری کرده اید را حفظ کنید که بقای شما را آن ها تضمین می کند.  در برخی از مراحل بازی و مناطقی که بازی برای نبرد در پیش روی شما می گذارد نیاز دارید که ازین سلاح ها استفاده کنید و با بقیه ی بازیکنان بجنگید. برای پیدا کردن این سلاح ها باید در جزیره های بزرگ بازی جستجو کنید و در محل های متروک آن اسلحه ها و وسایل لازم برای بقای خود را بیابید.

Garena Free Fire (فری فایر) یکی از محبوب ترین و جالب ترین بازیهای اکشن و بقا از استودیوی بازیسازی 111dots Studio است. در بازی Garena Free Fire که به صورت سوم شخص طراحی و ساخته شده است، 50 بازیکن در یک جزیره دور افتاده حضور دارند و در این میان تنها یک برنده وجود خواهد داشت! برنده ی میدان کسی خواهد بود که بتواند از ایده های های کشنده دیگر بازیکنان و موانع جان سالم به در ببرد!

در دنیای آزاد Garena Free Fire که به صورت اچ دی و گرافیک بالا و جزئیات زیاد طراحی شده است، بازیکنان توانایی گشت و گذار آزادانه را دارند و می توانند همانند یک انسان واقعی انواع کارهای مختلف را انجام دهند! با خرید الماس Garena Free Fire می توانید اسلحه، تجهیزات، لباس ها و … را فعال کنید و اکانت و کارکتر خود را ارتقا دهید.

خرید الماس Garena Free Fire از سایت معتبر گیفت مکس با ارزانترین قیمت و سریعترین زمان واریز به شما در پیشرفت سریعتر و پیشه گرفتن از دوستانتان کمک میکند

خرید جم فری فایر ؛ بازی جم فری فایر یکی از انواع بازی‌های محبوب است که طرفداران بسیار زیادی را در سراسر دنیا دارد . در این بازی کاربر باید تلاش کند و الماس فری فایر زیادی را جمع آوری کند . برای شروع این بازی بازیکنان باید منطقه‌ای را انتخاب نمایند و در آن فرود بیایند . لازم به ذکر است که انتخاب منطقه در این بازی برای زنده ماندن اهمیت بسیار زیادی دارد و مناطقی که خلوت تر باشند شانس زنده ماندن بازیکنان را بیشتر می‌کنند .

برای جمع آوری الماس در بازی روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از این روش‌ها استفاده از گیفت کارت جم فری فایر است . روش‌های دیگر برای خرید الماس در بازی عبارتند از : پرداخت پول ، استفاده از اپلیکیشن‌ها و استفاده از کد‌ها .

مزیت‌های استفاده از جم فری فایر

اگر به تعداد قابل توجهی در بازی فری فایر، جم داشته باشید امکانات قابل توجهی در دسترس‌تان خواهد بود. برای مثال این بازی دارای شخصیت‌های مختلفی است که می‌توانید در صورت امکان از هر کدام که علاقه داشتید؛ بهره ببرید. البته این موضوع منوط به داشتن و خرج کردن جم فری فایر است. بنابراین با در نظر گرفتن مقداری از ارز محبوب این بازی با دست باز می‌توانید از بین هشت شخصیت‌ این بازی، انتخاب بهتری داشته باشید. ضمناً ناگفته نماند که هر کدام از شخصیت‌های بازی فری فایر از ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی برخوردار هستند که می‌توانند شما گیمرها را برای نبرد بهتر کمک کنند. در واقع خرید جم فری فایر، دقیقاً همان خرید یوسی برای پابجی موبایل است. لذا با تهیه جم به راحتی می‌توانید از امکانات این بازیِ سبک رویال بتل استفاده کنید.

از طرفی با استفاده از جم فری فایر، امکان بروزرسانی اسلحه‌ها را نیز خواهید داشت. زیرا همانطور که اطلاع دارید؛ در نبردهای سبک بتل رویال، استفاده از تجهیزات جنگی مناسب حائز اهمیت است و بکارگیری از بهترین سلاح‌ها امکان پیروزی‌تان را در مقابل دیگر گیمرها افزایش می‌دهد. از طرفی برای دریافت اسکین‌های مختلف، پت‌ها و دیگر لوازم مورد استفاده در بازی فری فایر، حتماً به خرید جم این بازی نیاز پیدا خواهید کرد. همچنین لازم به ذکر است که با خرید گیفت کارت فری فایر سرعت بازی بیشتر می‌شود .

انواع گیفت کارت جم فری فایر :

در رابطه با انواع شارژهای جم فری فایر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد :

خرید 100 جم و الماس

خرید 310 جم و الماس

خرید 520 جم و الماس

خرید 1060 جم و الماس

خرید 2018 جم و الماس

خرید 5600 جم و الماس

نکات مهم بازی محبوب فری فایر

اما اینکه شما بتوانید خود را به نقطه امن در بازی فری فایر برسانید کار آسانی نیست چالش‌های بسیار زیادی بر سر راهتان وجود دارد اما دراین‌ بین شما یک کوله‌پشتی همراه خود دارید که می‌توانید تمامی تجهیزات خود را درون آن نگه‌دارید و هر موقع که خواستید از تجهیزات درون کوله‌پشتی خود استفاده کنید.

توجه داشته باشید شما باید تمامی آیتم‌هایی را که در هر نقطه بر سر راهتان قرار می‌گیرد را جمع‌آوری کنید زیرا ممکن است در جایی به درد بخورد.

یکی از نکاتی که در اجرای بازی فری فایر باید به آن توجه کنید این است که هرچند ثانیه یک بازیکن جدید به آن جزیره ای که شما در حال اجرای بازی در آن هستید اضافه خواهد شد و این می‌تواند یک خطر جدی برای شما باشد بنابراین تا جایی که می‌توانید سعی کنید سریع خود را به نقطه امن در جزیره برسانید.

در بازی فری فایر درست است که تجهیزات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما اینکه شما بدانید چگونه باید از این تجهیزات استفاده کنید و آن‌ها را کنترل کنید اهمیت بسیار بالایی دارد و مهمتر از همه اینکه شما باید بدانید به چه روشی و با استفاده از چه تاکتیکی درون جزیره حرکت کنید.

منظور این است که شما نباید خود را در معرض دید دیگر بازیکنان قرار دهید و اگر این اتفاق افتاد نباید به آنها این اجازه را بدهید که شما را مورد هدف قرار دهند، به‌عنوان‌مثال اگر شما به‌صورت یک خط مستقیم حرکت کنید و به سمت دیگر بازیکنان شلیک کنید احتمال اینکه خودتان مورد اصابت گلوله قرار بگیرید بسیار زیاد است.

برای خرید انواع گیفت کارت و کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت گیفت مکس مراجعه فرمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها